Kristeligt Dagblad stiller ind på varigt annoncepres – og vækst i oplaget

Efter pres på annonceomsætningen i 2020 er også det nye år begyndt med fald i annoncesalget, lyder det fra direktør og chefredaktør, der omvendt kan se oplaget fortsætte opad.
Erik Bjerager, adm. direktør og ansv. chefredaktør, Kristeligt Dagblad. | Foto: Kristeligt Dagblad
Erik Bjerager, adm. direktør og ansv. chefredaktør, Kristeligt Dagblad. | Foto: Kristeligt Dagblad

Coronakrisen lagde tungt pres på annoncemarkedet i 2020, og det kunne også mærkes hos Kristeligt Dagblad, der mandag løftede lidt af sløret for, hvordan året formede sig økonomisk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også