Kristeligt Dagblad stiller ind på varigt annoncepres – og vækst i oplaget
![Erik Bjerager, adm. direktør og ansv. chefredaktør, Kristeligt Dagblad. | Foto: Kristeligt Dagblad](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12851186.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7f0xt0747l0n16piike.jpg)
Coronakrisen lagde tungt pres på annoncemarkedet i 2020, og det kunne også mærkes hos Kristeligt Dagblad, der mandag løftede lidt af sløret for, hvordan året formede sig økonomisk.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Kristeligt Dagblad afviser at bringe Muhammed-annonce
For abonnenter