Ny direktør om opgaven i spidsen for A4 Medier: Det er et skib, der skal vendes

A4 Mediers brand skal stå skarpere, journalistikken skal blive "endnu bedre", og der skal sorte tal på bundlinjen. Sådan lyder nogle af programerklæringerne fra A4 Mediers kommende direktør og chefredaktør, Kristian Madsen.
Kristian Madsen kom til Politiken for mere end ti år siden og har blandt andet været korrespondent i USA for avisen, som han nu forlader. | Foto: Finn Frandsen
Kristian Madsen kom til Politiken for mere end ti år siden og har blandt andet været korrespondent i USA for avisen, som han nu forlader. | Foto: Finn Frandsen

Efter et årti på Politiken sætter Kristian Madsen sig på arbejdernes internationale kampdag, 1. maj, i stolen som ansv. chefredaktør og adm. direktør for A4 Medier, som driver nicheportalerne A4 Arbejdsliv, A4 Arbejdsmiljø og A4 Overenskomst, og hvis hovedejer er fagbevægelsens medieselskab A-Pressen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også