MediaWatch

Ny direktør om opgaven i spidsen for A4 Medier: Det er et skib, der skal vendes

A4 Mediers brand skal stå skarpere, journalistikken skal blive "endnu bedre", og der skal sorte tal på bundlinjen. Sådan lyder nogle af programerklæringerne fra A4 Mediers kommende direktør og chefredaktør, Kristian Madsen.

Kristian Madsen kom til Politiken for mere end ti år siden og har blandt andet været korrespondent i USA for avisen, som han nu forlader. | Foto: Finn Frandsen

Efter et årti på Politiken sætter Kristian Madsen sig på arbejdernes internationale kampdag, 1. maj, i stolen som ansv. chefredaktør og adm. direktør for A4 Medier, som driver nicheportalerne A4 Arbejdsliv, A4 Arbejdsmiljø og A4 Overenskomst, og hvis hovedejer er fagbevægelsens medieselskab A-Pressen.

Kristian Madsen sætter sig dermed i spidsen for et medieselskab, der har haft svært ved at få sorte tal på bundlinjen. De seneste fem år har samlet resulteret i et underskud på 31 mio. kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Journalisthøjskolens rektor stopper

Trine Nielsen vil have mere tid til andre bestyrelsesopgaver, herunder sin nye formandspost for Det Danske Filminstitut, og træder derfor tilbage som rektor for Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Prorektor konstitueres på posten, og jagt på ny rektor indledes efter nytår.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs