Berlingske outsourcer udgivelse af to annoncetillæg til nyt bureau

Tidligere kommerciel direktør i Berlingske Media overtager produktion og udgivelse af to af Berlingskes faste annoncetillæg.
Foto: Per Folkver/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Per Folkver/Politiken/Ritzau Scanpix

Da coronapandemien sidste forår fik annoncørerne til at smække pengekassen i, besluttede Berlingske Media at droppe udgivelsen af Berlingske-annoncetillægget "Ejendomme", og det har ligget stille lige indtil torsdag i denne uge, hvor det var tilbage - men med ny udgiver.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også