MediaWatch

Berlingske outsourcer udgivelse af to annoncetillæg til nyt bureau

Tidligere kommerciel direktør i Berlingske Media overtager produktion og udgivelse af to af Berlingskes faste annoncetillæg.

Foto: Per Folkver/Politiken/Ritzau Scanpix

Da coronapandemien sidste forår fik annoncørerne til at smække pengekassen i, besluttede Berlingske Media at droppe udgivelsen af Berlingske-annoncetillægget "Ejendomme", og det har ligget stille lige indtil torsdag i denne uge, hvor det var tilbage - men med ny udgiver.

Berlingske Medias tidligere kommercielle direktør Henning Andersen og hans selskab Partnermedier har således overtaget tillægget, som har fokus på erhvervsejendomme, igesom man har føjet Berlingskes søndagstillæg "Boligen" til porteføljen. De to tillæg lever nu videre hos Berlingske.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs