MediaWatch

Midtjysk mediehus fortsætter digital knopskydning med to nye nichesites

Sport og udeliv har interesse for Herning Folkeblad og Midtjyllands Avis' læsere, og nu skal to nichesites med de to stofområder rulles ud til midtjyderne som led i projekt, der har fået støtte fra Innovationspuljen.

Alex Nielsen er adm. direktør i Mediehusene Midtjylland. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

I foråret fik Mediehusene Midtjylland 1,1 mio. kr. fra Innovationspuljen, og de penge skulle bruges til en digital satsning. Tidligere på året kom første skud på stammen, da mediehuset lancerede en digital søndagsavis, og nu bliver to nichesites om henholdsvis sport og udeliv føjet til familien.

Det fortæller Alex Nielsen, adm. direktør i Mediehusene Midtjylland, som består af Herning Folkeblad og Midtjyllands Avis.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs