Midtjysk mediehus fortsætter digital knopskydning med to nye nichesites

Sport og udeliv har interesse for Herning Folkeblad og Midtjyllands Avis' læsere, og nu skal to nichesites med de to stofområder rulles ud til midtjyderne som led i projekt, der har fået støtte fra Innovationspuljen.
Alex Nielsen er adm. direktør i Mediehusene Midtjylland. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Alex Nielsen er adm. direktør i Mediehusene Midtjylland. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

I foråret fik Mediehusene Midtjylland 1,1 mio. kr. fra Innovationspuljen, og de penge skulle bruges til en digital satsning. Tidligere på året kom første skud på stammen, da mediehuset lancerede en digital søndagsavis, og nu bliver to nichesites om henholdsvis sport og udeliv føjet til familien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også