Midtjysk mediehus fortsætter digital knopskydning med to nye nichesites
![Alex Nielsen er adm. direktør i Mediehusene Midtjylland. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12619870.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dkenypxok71hb7hg15d.jpg)
I foråret fik Mediehusene Midtjylland 1,1 mio. kr. fra Innovationspuljen, og de penge skulle bruges til en digital satsning. Tidligere på året kom første skud på stammen, da mediehuset lancerede en digital søndagsavis, og nu bliver to nichesites om henholdsvis sport og udeliv føjet til familien.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Her er årets første modtagere af innovationsstøtte
For abonnenter