JP/Politiken hyrer særlig rådgiver: Flere kræfter er nødvendige for at rykke på opkøb

Opkøb er et led i mediekoncernens fremtidsplaner, og dem skal tidligere TV 2-finansdirektør være med til at forløse på deltid. Han skal både se på liste med opkøbsemner, som JP/Politikens Hus i forvejen har i skuffen, og selv udpege nye.
Stig Ørskov, adm. direktør, JP/Politikens Hus. | Foto: Mik Eskestad/ERH
Stig Ørskov, adm. direktør, JP/Politikens Hus. | Foto: Mik Eskestad/ERH

Det er med et signal om et mere skarpt blik på mulige opkøb, at JP/Politikens Hus tidligere torsdag præsenterede Peter Normann, der senest har været finansdirektør hos TV 2, som særlig rådgiver.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også