Ny Nordjyske-chefredaktør ser amerikanske nyhedsørkener som skræmmebillede

Fortsat digital transformation bliver et hovedfokus for Nordjyske Mediers nye chefredaktør, Karl Erik Stougaard, der også vil blande sig mere i debatten om lokaljournalistikken: "Jeg har oplevet nærsamfund miste deres regionale og lokale avis og set, hvor store konsekvenser det kan få," siger han.
Karl Erik Stougaard begynder i jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier 1. september. | Foto: Henrik Bo/Nordjyske Medier
Karl Erik Stougaard begynder i jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier 1. september. | Foto: Henrik Bo/Nordjyske Medier

Efter tre et halv år skifter Euromans chefredaktør, Karl Erik Stougaard, kasket og rykker 1. september fra magasinverdenen i Egmont Publishing til en lokaljournalistisk bastion og jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også