MediaWatch

Ny Nordjyske-chefredaktør ser amerikanske nyhedsørkener som skræmmebillede

Fortsat digital transformation bliver et hovedfokus for Nordjyske Mediers nye chefredaktør, Karl Erik Stougaard, der også vil blande sig mere i debatten om lokaljournalistikken: "Jeg har oplevet nærsamfund miste deres regionale og lokale avis og set, hvor store konsekvenser det kan få," siger han.

Karl Erik Stougaard begynder i jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier 1. september. Foto: Henrik Bo/Nordjyske Medier

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere