Nordjyske Medier udnævner ny salgsdirektør fra egne rækker

Mediehusets nyudnævnte salgsdirektør har været konstitueret på posten siden november og får ansvar for alle salgsaktiviteter rettet mod erhvervskunder. En del af den opgave lå tidligere hos fratrådt annoncedirektør.
Foto: Nordjyske PR
Foto: Nordjyske PR

36-årige Jeppe Kristensen får titel af salgsdirektør i den regionale mediekoncern Nordjyske Medier. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Jeppe Kristensen har været konstitueret på posten siden november, hvor annoncedirektør Søren Martin Mørch fratrådte sin stilling.

Tidligere har annoncesalget været adskildt fra det øvrige erhvervsrettede salg af blandt andet tryksager og distribution, men opgaverne bliver nu samlet under salgsdirektøren, som dermed får udvidet ansvar for samtlige salgsaktiviteter.

"Jeg glæder mig til at medvirke til den udvikling og forandring, som er igangsat på flere niveauer i Nordjyske Medier. Vores salgsorganisation bygger allerede på stærke, faglige kompetencer, som yder dygtig rådgivning og anbefalinger til vores kunder. Jeg er stærkt motiveret for at videreudvikle vores produkter, relationer og tilstedeværelse hos kunderne yderligere," siger Jeppe Kristensen i meddelelsen.

Jeppe Kristensen har gennem de seneste fem år haft forskellige ledelsesfunktioner hos Nordjyske og har senest haft titel af salgschef i Aalborg-området. Han er tiltrådt stillingen 1. april.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også