Schibsted-koncernen blev "tydeligt påvirket" af coronakrisen i andet kvartal

Det norske mediehus Schibsted har tabt 143 mio. norske kr. på toplinjen i årets andet kvartal, der ifølge ledelsen især blev trukket ned af tabte indtægter på grund af coronapandemien.
Kristin Skogen Lund, adm. direktør hos Schibsted. | Foto: PR/Schibsted/SCHIBSTED
Kristin Skogen Lund, adm. direktør hos Schibsted. | Foto: PR/Schibsted/SCHIBSTED

Norges største mediehus Schibsted, der bl.a. ejer aviserne Verdens Gang, Aftenposten og Aftonbladet, kan konstatere et tydeligt indhug i salget under coronakrisen. Samlet faldt omsætningen med 143 mio. norske kr. (99 mio. danske kr.), hvilket svarer til et fald på fire pct., i andet kvartal. Det skriver Medier24.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også