Flere forretningsben hos Nordjyske mistede omsætning i 2019

Både for den nordjyske medieforretning, for de skandinaviske aktiviteter forankret i Nordiske Medier og for Jubii var der fald i omsætningen i 2019, viser Nordjyske Mediers årsregnskab.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

Der var tilbagegang for flere af Nordjyske Mediers forretningsområder i 2019. Det viser selskabets årsregnskab for sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også