Hjælpepakke får ros - men løser ikke mediebranchens akutte problemer

Medier og organisationer tager hatten af for regeringens omfattende hjælpepakke til erhvervslivet, men den løser ikke det tab, som tv-producenter og avishuses annonceafdelinger kigger ind i på den korte bane, lyder det.
Foto: Jan Dagø/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Jan Dagø/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Efter lynforhandlinger mellem arbejdsmarkedets parter præsenterede statsminister Mette Frederiksen (S) søndag middag en omfattende hjælpepakke, der åbner statskassen og sætter milliarder i spil for at afbøde optakten til masserfyringer flere steder i det private erhvervsliv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også




Sparerunden på Jyllands-Posten blev afsluttet i denne uge. | Photo: Joachim Ladefoged

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter