Bornholms Tidende får ny kommerciel chef

Den nye kommercielle chef starter hos Bornholms Tidende 1. december, hvor avisen også får ny chefredaktør.
Kim Eland er adm. direktør for Bornholms Tidende. | Foto: PR/Bornholms Tidende
Kim Eland er adm. direktør for Bornholms Tidende. | Foto: PR/Bornholms Tidende

Bornholms Tidende får ny kommerciel chef i skikkelse af Paw Brylet, der får ansvar for avisens annoncesalg, grafiske produktion, kundeservice og abonnementer.

Det skriver avisen på sin hjemmeside.

Den nye kommercielle chef har tidligere haft ledende stillinger hos blandt andre Hotel Fredensborg, Destination Bornholm og Marel. Paw Brylet tiltræder hos Bornholms Tidende 1. december.

"Vores forretning befinder sig midt i en transformationsperiode ligesom mange andre af de regionale og lokale medievirksomheder. For Bornholms Tidende og mig har det været vigtigt at finde en kommerciel chef, som både forstår Bornholm, har den ledelsesmæssige erfaring og samtidig den fornødne energi og power til at drive vores kommercielle aktiviteter. Derfor er jeg glad for, at Paw Brylet har sagt ja til opgaven som chef for de kommercielle afdelinger på Bornholms Tidende, og jeg ser frem til et godt samarbejde," siger Kim Eland, adm. direktør for Bornholms Tidende.

Avisen får også ny chefredaktør om en måned, når Øjvind Hesselager, der stoppede som chefredaktør for Journalisten i juni, sætter sig i spidsen for Bornholms Tidende.

Tidligere fagbladsredaktør bliver chefredaktør hos Bornholms Tidende

Bornholms Tidende finder ny direktør internt 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også