Trecifrede millionbesparelser skal modvirke fald i Jysk Fynskes ugeavisforretning

Ud over stillingsnedlæggelser vil Jysk Fynske Medier skære i ugeavisernes oplag og fastfryse lønninger. Øvelsen er nødvendig for at undgå underskud og sikre penge til udvikling af forretningen, siger direktør.
Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier
Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier

Godt et år efter Jysk Fynske Medier gennemførte den seneste sparerunde, har ledelsen fået grønt lys af bestyrelsen til nye nedskæringer. Over de næste tre år vil det fondsejede mediehus sænke udgifterne med 228 mio. kr. for at få luft til investeringer og holde hånden under bundlinjen, der sidste år var på 6,7 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også