MediaWatch

Nordjyske Medier henter Arlas digitale chef til ny direktørpost

Ny markedsdirektør i Nordjyske Medier skal give både salg og brand et løft i det regionale mediehus som led i den digitale omstilling.

Foto: Nordjyske Medier /PR

Nordjyske Medier føjer nye kræfter til ledelsen for at styrke den kommercielle udvikling.

1. november sætter Kåre Berenthz-Nicolaisen sig i stolen som ny markedsdirektør i det regionale mediehus, hvor han skal være med til at nå ud til nye målgrupper på nye platforme og styrke virksomheden digitalt. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs