MediaWatch

Dyster annonceudvikling sender Jysk Fynske på jagt efter udviklings- og sparetiltag

Nedgang på annoncemarkedet får Jysk Fynske Medier til at tage strategien de næste tre år op til revision og diskutere modtræk. Direktør afviser akut behov for besparelser.

Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.

Ledelsen hos Jysk Fynske Medier skal de kommende uger lægge hovederne i blød og lægge forslag på bordet, der kan skabe ny forretning eller forbedre den eksisterende.

De seneste måneders udvikling på anoncemarkedet har fået alarmklokkerne til at ringe i koncernen, der over de kommende uger vil tage strategien de næste tre år op til revision. Det forklarer adm. direktør Jesper Rosener, efter medarbejderne i sidste uge fik besked om, at ledelsen sætter en proces i gang i to spor – et, der skal pege på investeringer og udviklingstiltag, og et, der skal udpege steder, der kan hentes besparelser og effektiviseringer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs