Dyster annonceudvikling sender Jysk Fynske på jagt efter udviklings- og sparetiltag
![Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11597792.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc76z0epqfx0i1my25q1q4.jpg)
Ledelsen hos Jysk Fynske Medier skal de kommende uger lægge hovederne i blød og lægge forslag på bordet, der kan skabe ny forretning eller forbedre den eksisterende.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Lukning af Jysk Fynske-trykkeri koster 39 stillinger
For abonnenter