Ny chefredaktør for Nordjyske Medier får ikke penge med på arbejde

Rekrutteringen af Søren Christensen som ny ansv. chefredaktør skal skubbe på digital transformation og kulturforandring, men betyder ikke ændringer i de økonomiske rammer, siger Nordjyske Mediers bestyrelseformand, Morten Sandlykke.
Morten Sandlykke, bestyrelsesformand, Nordjyske Medier. | Foto: PR
Morten Sandlykke, bestyrelsesformand, Nordjyske Medier. | Foto: PR

Udskiftningen og fornyelsen i Nordjyske Mediers ledelse kom i mål med næste etape, da Søren Christensen onsdag blev præsenteret som ny ansv. chefredaktør for det regionale mediehus, der har været på banen i mere end 250 år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også