Ørskov: 2018 gav gennembrud for digitalt abonnementssalg

Med hjælp fra en vækst på 30 pct. i det digitale abonnementssalg blev flere års nedgang i omsætningen vendt sidste år i JP/Politikens Hus - trods tab på ugeaviserne og en lussing fra finansmarkederne. Topchefen tror på, at stabiliseringen er mere end en engangsforestilling. 
Foto: Ritzau Scanpix/Linda Johansen
Foto: Ritzau Scanpix/Linda Johansen

2018 blev hverken det bedste eller værste år i JP/Politikens Hus' historie, men alligevel repræsenterer 2018-regnskabet et vendepunkt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også