MediaWatch

Berlingske Media afskediger otte i sammenlægning af salgsafdelinger

Frivillige fratrædelser halverer antallet af fyringer i Berlingske Media, efter sammenlægningen af annonceafdelingerne i BTMX og dagblade.

Foto: /ritzau/Niels Hougaard/Arkiv

Få dage inden Anders Krab-Johansen tiltræder som ny adm. direktør i Berlingske Media, har huset gennemført en organisationsændring og skåret annoncesalget til.

I sidste uge meldte mediehuset ud, at annoncesalget for BTMX, Berlingske og Weekendavisen samles under BTMX, der er et selvstændigt selskab under koncernen. To salgsafdelinger bliver til en, og i den forbindelse er i 15 stillinger blevet nedlagt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs