MediaWatch

Medier står usvækket i kampen om politiske annoncekroner

De lokale byrådskandidater holder fast i printannoncer og radio, men nettet fylder mere end for fire år siden, lyder det fra flere regionale mediehuse.

Torben Dalby Larsen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: /ritzau/Mathias Christensen

Jagten på vælgernes opmærksomhed op til kommunalvalget kredser fortsat om ugeaviser og radio. Men modsat ved sidste kommunalvalg for fire år siden, trækker nettet en større del af byrådskandidaternes og partiforeningernes lokale annoncekøb.

Sådan lyder det fra flere regionale mediehuse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs