MediaWatch

Medier står usvækket i kampen om politiske annoncekroner

De lokale byrådskandidater holder fast i printannoncer og radio, men nettet fylder mere end for fire år siden, lyder det fra flere regionale mediehuse.

Torben Dalby Larsen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: /ritzau/Mathias Christensen

Jagten på vælgernes opmærksomhed op til kommunalvalget kredser fortsat om ugeaviser og radio. Men modsat ved sidste kommunalvalg for fire år siden, trækker nettet en større del af byrådskandidaternes og partiforeningernes lokale annoncekøb.

Sådan lyder det fra flere regionale mediehuse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Financial Times opruster i USA

Det britiske erhvervsmedie vil fiske flere amerikanske læsere og etablerer nye redaktioner i Houston og Hollywood, der skal styrke dækningen af to erhvervssektorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs