Medier står usvækket i kampen om politiske annoncekroner

De lokale byrådskandidater holder fast i printannoncer og radio, men nettet fylder mere end for fire år siden, lyder det fra flere regionale mediehuse.
Torben Dalby Larsen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: /ritzau/Mathias Christensen
Torben Dalby Larsen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: /ritzau/Mathias Christensen

Jagten på vælgernes opmærksomhed op til kommunalvalget kredser fortsat om ugeaviser og radio. Men modsat ved sidste kommunalvalg for fire år siden, trækker nettet en større del af byrådskandidaternes og partiforeningernes lokale annoncekøb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også