MediaWatch

Jysk Fynske sætter mere fart på udvikling af robotjournalistik

Med ansættelser i en nyoprettet enhed og Google-millioner i ryggen vil Jysk Fynske Medier sætte skub i udviklingen af robotjournalistik - både i forhold til indholdsproduktion og -distribution.

Jørn Broch, digital chefredaktør, Jysk Fynske Medier.

Jysk Fynske Medier vil hente nye kræfter til udviklingen af robotjournalistik – bl.a. i form af en ny stilling som robotredaktør, der skal stå i spidsen for udviklingen og vedligeholdelsen på området.

Jysk Fynske Medier har det seneste års tid arbejdet med robotjournalistik. Nu oprettes en selvstændighed enhed til formålet, og dét arbejde skal have en fast ankermand.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs