Sociale medier har gjort mund-til-mund-metoden til reklamemarked i vækst

Influenter med mange følgere på sociale medier har været til stede i flere år og er blevet udvidet med en ny type influent: mikroinfluenten.

Influentbasen Woomio er stiftet af Zeth Edwardsen | Foto: Katy Wang, Julie Thomsen
Influentbasen Woomio er stiftet af Zeth Edwardsen | Foto: Katy Wang, Julie Thomsen
AF KATY WANG, JULIE THOMSEN

Selvom ord som "bloggere", "youtubere", "instagrammere", "influencere" og "likes" først er dukket op i de etablerede danske medier og i folkemunde inden for de seneste par år, er influencer marketing ikke et nyt fænomen. Sådan lyder det fra flere parter, der på den ene eller anden måde beskæftiger sig med området.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også