Kristeligt Dagblad går i luften med digitalt nichemedie

Med lanceringen af et nyt digitalt fagmedie rettet mod ansatte og organisationer i det kirkelige landskab vil mediehuset opdyrke ny digital abonnementsforretning. Tidligere redaktør på avisen bliver daglig leder.
Ansv. chefredaktør Erik Bjerager (th.), udviklingschef Morten Thomsen Højsgaard og redaktør Kåre Gade (tv.) fra Kristeligt Dagblad har med resten af holdet bag forberedt lanceringen af Kirke.dk gennem det seneste halve år | Foto: Leif Tuxen/Kristeligt Dagblad
Ansv. chefredaktør Erik Bjerager (th.), udviklingschef Morten Thomsen Højsgaard og redaktør Kåre Gade (tv.) fra Kristeligt Dagblad har med resten af holdet bag forberedt lanceringen af Kirke.dk gennem det seneste halve år | Foto: Leif Tuxen/Kristeligt Dagblad

Opdateret kl. 09.25: Redaktør Kåre Gade kommer senest fra stillingen som mediekonsulent i Helsingør Stift og ikke stillingen som kirke- og tro-redaktør, som det først fremgik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også