MediaWatch

Nationalmuseets mediechef får udvidet sit ansvarsområde

I forlængelse af fyringsrunde får chef for museets web-, video- og podcastmedie ”Vores Tid” nu også chefansvaret for projektledelse af nye udstillingsområder.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Mediechef på Nationalmuseet, Jacob Frische, overtager styringen af Nationalmuseets 2030-vision i en ny rolle som udviklingschef. Det skriver Kulturmonitor.

Som udviklingschef skal han lede det team, der driver projektledelse af nye udstillingsområder, formidling uden for de fysiske museumsrum og udviklingen af fremtidens Nationalmuseum, skriver han i et opslag på Facebook.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs