MediaWatch

Storannoncørernes investeringsvilje i mediegrupper

Annoncørernes engagement i mediagrupperne, beregnet blandt de annoncører, der benytter mediegruppen.
Procentsatsen i grafen angiver forskellen på dem, der vil øge og mindske deres budget til de respektive medier i 2011 - og afspejler dermed mediegruppens aktuelle opbakning i mediabudgetterne. Også set i forhold til formen i 2010.
Mobil er nul, fordi var slet ikke var nævnt i 2010.

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs