MediaWatch

Magasinudgivere: Bruttoannoncering

Tallene viser, hvilke magasinudgivere annoncørerne har brugt flest penge på i 1. kvartal 2010 og i 1. kvartal 2009. Tallene skal læses med det forbehold, at de er bruttotal beregnet på baggrund af Gallup Adfacts, der registrerer annoncespend (forbrug, red.) på basis af mediernes listepriser. Dermed er der ikke taget højde for eventuelle rabatter, som kan forrykke billedet.Kilde: Gallup Adfacts
 

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs