MediaWatch

Kvindemagasinernes annonceandele 1. kvartal 2010

Kvindemagasinernes andele af annoncemarkedet målt i bruttotal i 1. kvartal 2010 samt 1. kvartal 2009. 

Tallene skal læses med det forbehold, at de er bruttotal beregnet på baggrund af Gallup Adfacts, der registrerer annoncespend (forbrug, red.) på basis af mediernes listepriser. Dermed er der ikke taget højde for eventuelle rabatter, som kan forrykke billedet.Kilde: Gallup Adfacts 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Overblik: Sådan er medieaftalerne landet siden 2000

Hvert andet medieforlig siden 2000 har – i grove træk – haft bred politisk opbakning, mens den anden halvdel af forligene er indgået med smalt flertal. Her får du overblik over, hvordan de seneste årtiers forlig er landet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs