MediaWatch

Niels Viby nyder fraværet af udenlandske ejere

Tidligere Maxus-direktør Niels Viby står nu i spidsen for det uafhængige danske mediabureau Off-Road, hvor hans erfaring med politiske kampagner er en fordel.

Den tidligere Maxus-direktør og MTV-chef Niels Viby driver nu det uafhængige og danskejede mediabureau Off-Road.

Bureauet blev lanceret, efter Niels Viby forlod Maxus ved årskiftet, og midt i august var der for alvor medvind på kundelisten:

"Vi vandt Liberal Alliance's valgkampagne, som var en utrolig spændende marketing opgave. Vi har siden været i gang med at udbygge henholdsvis kundebasen og vores netværk af foretrukne partnere inden for branchen,"  siger han. På Maxus var han med til at vinde Det Konservative folkeparti som kunde hos bureauet

Niels Viby fremhæver, at Off-Road ikke ligger under for krav fra udenlandske reklamebureau-ejere. Til forskel fra resten af mediabureaubranchen, kan bureauet derfor lettere agere mere fleksibelt over for kunderne. 

 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs