Stofa henter ny salgs- og marketingdirektør

Fra Arla til Stofa: Michael Broch Hansen skifter mejeriprodukterne ud med tv-distribution som ny salgs- og marketingdirektør i Stofa.

Stofa har per 1. november ansat ny salgs- og marketingdirektør i skikkelse af Michael Broch Hansen, 44.

Han kommer fra en stilling som projektdirektør i Arla, som han kom til tidligere på året fra en stilling som international marketing direktør for Cocio. Før da var han igennem flere år adm. direktør for Rodenstock.

Hos Stofa får han det samlede ansvar for produktudvikling, marketing og salg til Stofas slutkunder.

"Vi har sat os høje mål og vil fokusere kraftigt på mersalg, målrettet produktudvikling og en stærk marketingplatform, og jeg er overbevist om, at Michael med sin lange erfaring fra Dandy, Arla og Rodenstock vil kunne styrke vores produktudvikling og salg yderligere de kommende år," siger adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen, Stofa, i en pressemeddelelse.
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også