MediaWatch

Stofa henter ny salgs- og marketingdirektør

Fra Arla til Stofa: Michael Broch Hansen skifter mejeriprodukterne ud med tv-distribution som ny salgs- og marketingdirektør i Stofa.

Stofa har per 1. november ansat ny salgs- og marketingdirektør i skikkelse af Michael Broch Hansen, 44.

Han kommer fra en stilling som projektdirektør i Arla, som han kom til tidligere på året fra en stilling som international marketing direktør for Cocio. Før da var han igennem flere år adm. direktør for Rodenstock.

Hos Stofa får han det samlede ansvar for produktudvikling, marketing og salg til Stofas slutkunder.

"Vi har sat os høje mål og vil fokusere kraftigt på mersalg, målrettet produktudvikling og en stærk marketingplatform, og jeg er overbevist om, at Michael med sin lange erfaring fra Dandy, Arla og Rodenstock vil kunne styrke vores produktudvikling og salg yderligere de kommende år," siger adm. direktør Klaus Høeg-Hagensen, Stofa, i en pressemeddelelse.
 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs