MediaWatch

Ny Digital Director hos Maxus

Med en ny Digital Director til bureauet dominerer de digitale ydelser nu Maxus' ekspertisefelt.

Mediabureauet Maxus har netop ansat en ny Digital Director, som bliver Morten Munk Hansen.

Han har en fortid med digital markedsføring hos Carat og Vizeum. Senest kommer han fra et job som Team Manager hos TV 2.

Med nyansættelsen er Maxus nu seks personer i den digitale afdeling. Dertil kommer moderkoncernens search-team, GroupM Search, og én mobilspecialist.

“Det betyder faktisk, at hele 33 procent af de ansatte hos Maxus beskæftiger sig med digitale medier,” siger Maxus-direktør Henrik Abraham.

Han oplyser, at bureauet også opgraderer staben inden for digital research i oktober.

“Data og Digital udgør to af de tre områder, som Maxus vil være stærke inden for. Vi glæder os til at udvikle disse områder sammen med vores kunder."
 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs