Ny Digital Director hos Maxus

Med en ny Digital Director til bureauet dominerer de digitale ydelser nu Maxus' ekspertisefelt.
Per Fanefjord Laursen

Mediabureauet Maxus har netop ansat en ny Digital Director, som bliver Morten Munk Hansen.

Han har en fortid med digital markedsføring hos Carat og Vizeum. Senest kommer han fra et job som Team Manager hos TV 2.

Med nyansættelsen er Maxus nu seks personer i den digitale afdeling. Dertil kommer moderkoncernens search-team, GroupM Search, og én mobilspecialist.

“Det betyder faktisk, at hele 33 procent af de ansatte hos Maxus beskæftiger sig med digitale medier,” siger Maxus-direktør Henrik Abraham.

Han oplyser, at bureauet også opgraderer staben inden for digital research i oktober.

“Data og Digital udgør to af de tre områder, som Maxus vil være stærke inden for. Vi glæder os til at udvikle disse områder sammen med vores kunder."
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også