Morten Suhr Hansen starter nyt selskab

Morten Suhr Hansen  har startet virksomheden Subscrybe, der fra 1. august vil tilbyde danske og udenlandske abonnementsvirksomheder rådgivning og sparring i udviklingen af deres abonnementsforretninger, heddet det i en pressemeddelelse.

MediaWatch

Morten Suhr Hansen  har startet virksomheden Subscrybe, der fra 1. august vil tilbyde danske og udenlandske abonnementsvirksomheder rådgivning og sparring i udviklingen af deres abonnementsforretninger, heddet det i en pressemeddelelse.

Han var indtil udgangen af juni i år koncerndirektør i Berlingske Media, hvor han havde ansvaret for selskabets abonnements-porteføljer. Hans erfaringer på området ligger blandt andet til grund for den nye virksomhed, som skal række bredere ud end til mediebranchen.

”Den abonnementsbaserede forretningsmodel har sin oprindelse i mediebranchen, men de seneste år har vi oplevet, hvordan abonnementsmodeller og abonnementsforretninger er blomstret op i så forskellige brancher som musik-, tele- og software-, fitness-, dagligvarer og detailbranchen blot for at nævne nogle få. Fælles for alle virksomhederne er dog at fortsat succes med abonnementsforretningen kræver løbende fokus på udvikling og innovation for hele tiden at følge med forbrugernes øgede efterspørgsel efter værdi og fleksibilitet. Subscrybe kan hjælpe abonnementsbaserede virksomheder med at sætte fokus på denne udvikling,” siger Morten Suhr-Hansen i meddelelsen.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også