Trangen til at prøve nyt, har fået Karsten Bartholin til at forlade sit produktionsselskab Babyfoot, som medstifteren David Sidebotham nu kører videre. Det skriver tvnyt.com.
MediaWatch
Trangen til at prøve nyt, har fået Karsten Bartholin til at forlade sit produktionsselskab Babyfoot, som medstifteren David Sidebotham nu kører videre. Det skriver tvnyt.com.
"Det har været svært at træffe beslutningen om at forlade det jeg har skabt sammen med David. Den succes som vi har opnået har bragt os verden rundt og vi har vundet priser og succesen har givet os historier at fortælle vores børnebørn. Men nu har jeg muligheden for at prøve noget nyt,” siger Karsten Bartholin til tvnyt.com.
Hvad det nye er, vil han dog endnu ikke uddybe.
Babyfoot har blandt andet udviklet non-scripted underholdningsformater som 'Bingo Banko', ’I Survived a Japanese Game Show’ (foto) og 'Gay Army'.
- TBH
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
For sjette år i træk kunne Bauer Media sidste år præsentere et overskud på over 40 mio. kr. Direktør ryster ikke på hånden med digitale investeringer, selvom væksten her går langsommere end ventet.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.