Onlinechef fra Folketidende til FDIM

Allan Sørensen er skiftet fra Lolland-Falsters Folketidende til FDIM, hvor han er tiltrådt som ny analysechef.

Foreningen af Danske Interaktive Medier (FDIM) har fået ny analysechef i skikkelse af Allan Sørensen, der kommer fra et job som onlinechef på folketidende.dk.

"Allan Sørensen er en af de mest erfarne folk når det gælder analyse og internet. Han kommer med en alsidig baggrund, og kender mediernes behov, når det gælder tal og statistikker. Derfor er vi glade for at have ansat Allan," siger Morten Helveg Petersen, direktør i FDIM, i en pressemeddelelse.

Ud over Lolland-Falsters Folketidende har Allan Sørensen en fortid som bl.a. marketingchef hos Jubii.

"Jeg har fulgt FDIM og arbejdet med analyserne fra FDIM i mange år. Nu glæder jeg mig til at få fingrene endnu længere ned i tallene og være med til at sikre en større udbredelse til vores medlemmer og den øvrige omverden, af den store viden, der ligger i statistikkerne," siger Allan Sørensen.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også