Pernille Aalund får ny direktørtitel

Pernille Aalund er begejstret for titlen "udgiverdirektør" og det nye kontorfællesskab med Aller Medias anden nye udgiverdirektør Per Ingdal.
Per Fanefjord Laursen

"Vi er to helt forskellige profiler, men arbejder rigtigt godt sammen som team - og det har ledelsen så taget konsekvensen af," siger hun.

Hun er den entreprenante del, der har været forbi stort set alle dele af mediebranchen, hvorimod Per Ingdal har en lang karriere bag sig i Aller-huset inden for både marketing og annoncesalg, før han satte sig i forlagsstolen.

Per Ingdal vil fortsat have hovedansvaret og konklusionsret på alle ugebladene - mens Pernille Aalund har hovedansvaret på magasiner, og som ugebladet Femina som undtagelsen, samt forlaget. Hun har samtidig konklusionsret på disse.

De to har et sekretariat med 4 supportfunktioner til projekter, m.m.

"Alene med henblik på vidensdeling er der meget at hente. I det 'gamle' Aller var det ikke stor kontakt de enkelte afdelinger imellem. Det skal der laves om på, og det er helt oplagt i det nye hus, hvor vi sidder mere samlet. Jeg er svært tilfreds, og føler det er det helt rigtige," siger Pernille Aalund.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også