Eks-livsstilsredaktør til tekstilbranchen

Efter otte måneder hos Mærsk skal den tidligere Børsen Pleasure-redaktør Anne Axholm være kommunikationschef i tekstilbranchen.
MediaWatch

Karrieren i A.P. Møller-Mærsk blev kun otte måneder lang for kommunikationsrådgiver og redaktør Anne Axholm (foto).

Den 1. juli vender den tidligere redaktør på Børsens Pleasure-magasin tilbage til mode og livsstil i en nyoprettet stilling som kommunikationschef i brancheforeningen Dansk Textil og Beklædning.

”Dansk mode er mangfoldig som aldrig før – og fortjener en langt større synlighed, som svarer til erhvervets betydning for dansk samfundsøkonomi. Det glæder jeg mig til at arbejde med,” udtaler 40-årige Axholm i en pressemeddelelse.

Anne Axholm er uddannet cand.comm. fra Roskilde Universitet og har siden suppleret uddannelsen med lederkurser hos Bonnier. Hun kom i november til A.P. Møller-Mærsk fra dagbladet Børsen, hvor hun var deskchef for ’Livstil & Kultur’, herunder magasinet Pleasure.

- ZD

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også