IBM samler marketing og kommunikation

IBM-koncernen vil styrke sin markedskommunikation globalt. I Danmark bliver Finn Christensen sat på opgaven.
MediaWatch

Marketing og kommunikation har – blandt andet på medarbejdernes foranledning – slået pjalterne sammen i alle IBM’s virksomheder, og i den danske er Finn Christensen udnævnt som frontfigur.

Det rapporterer Bureaubiz.dk.

"Vi skal tænke helheden ind, når budskabet skal ud, uanset om det sker internt eller eksternt," siger den nyudnævnte marketing- og kommunikationsdirektør til netmediet.

Han begrunder sammenlægningen af de to funktioner med nødvendigheden af at ”tænke på tværs” og have alle kanaler med, førend man går ud med budskaber.

Finn Christensen har tidligere haft ansvaret for netop marketing og kommunikation i Maersk Data, og har efterfølgende bestridt forskellige stillinger i den store IBM-koncern.

-zd

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også