Mandag Morgen-ledelse vil skærpe digitalisering og justere på publiceringsform

Mandag Morgen og Tanja Nyrup Madsens veje skilles ifølge direktør i dyb respekt, men efter to forskellige planer for mediets udvikling.
Adm. direktør for Alrow Media Christoph Nørgaard udtrykker dyb respekt for Tanja Nyrup Madsens arbejde på Mandag Morgen. Uenighed om vejen frem betød dog, at han nu skal på jagt efter ny ansv. chefredaktør. | Foto: Arthur Cammelbeeck/altinget
Adm. direktør for Alrow Media Christoph Nørgaard udtrykker dyb respekt for Tanja Nyrup Madsens arbejde på Mandag Morgen. Uenighed om vejen frem betød dog, at han nu skal på jagt efter ny ansv. chefredaktør. | Foto: Arthur Cammelbeeck/altinget

En uenighed om de næste skridt for mediet Mandag Morgen i et i stigende grad digitaliseret mediemarked er årsagen bag, at Tanja Nyrup Madsen stopper som chefredaktør. Det forklarer Christoph Nørgaard, der er direktør for mediedelen af Mandag Morgen såvel som for ejerne af Mandag Morgen, Alrow Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også