It-virksomhed henter kommunikationschef i Landbrug og Fødevarer

Den nye chef tiltræder i forbindelse med, at KMD sammenlægger afdelingerne for marketing, kommunikation og branding.
Julia Vollertsen er udnævnt som ny chef for digital, kampagner og branding i KMD | Foto: PR / KMD
Julia Vollertsen er udnævnt som ny chef for digital, kampagner og branding i KMD | Foto: PR / KMD

Efter at have været ansat i Landbrug og Fødevarer som chef for digital, kampagner og branding skifter Julia Vollertsen job til it-virksomheden KMD og rollen som chef for marketing, kommunikation og branding.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også