MediaWatch

6 ud af 9 allierer sig med mediebureau i valgkamp

Valgkampen er blevet skudt i gang, og langt de fleste politiske partier har i den forbindelse også allieret sig med et mediebureau som led i den kampagnestrategi, der skal åbne døren til vælgerne.

Valgkampen er blevet skudt i gang, og langt de fleste politiske partier har i den forbindelse også allieret sig med et mediebureau som led i den kampagnestrategi, der skal åbne døren til vælgerne.

Ifølge en ny opgørelse fra Bureaubiz er DF, Kristendemokraterne og Enhedslisten blandt de få partier,der har valgt ikke at have et mediebureau ind over i valgkampen - mens et parti som Liberal Alliance satser på et helt nyt mediebureau, Off-Road, der blev etableret i sommer med den tidligere Maxus-direktør, Niels Viby, i spidsen.

- CT


 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Seneste nyt

Se flere jobs