6 ud af 9 allierer sig med mediebureau i valgkamp

Valgkampen er blevet skudt i gang, og langt de fleste politiske partier har i den forbindelse også allieret sig med et mediebureau som led i den kampagnestrategi, der skal åbne døren til vælgerne.
MediaWatch

Valgkampen er blevet skudt i gang, og langt de fleste politiske partier har i den forbindelse også allieret sig med et mediebureau som led i den kampagnestrategi, der skal åbne døren til vælgerne.

Ifølge en ny opgørelse fra Bureaubiz er DF, Kristendemokraterne og Enhedslisten blandt de få partier,der har valgt ikke at have et mediebureau ind over i valgkampen - mens et parti som Liberal Alliance satser på et helt nyt mediebureau, Off-Road, der blev etableret i sommer med den tidligere Maxus-direktør, Niels Viby, i spidsen.

- CT


 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også