Bonnier lancerer Ipad-magasin om mode

Bonniers nye Ipad-magasin C Mode er en del af koncernens nye digitale udgiversatsning Boom Publishing, skriver Bonnier i en pressemeddelelse. Det er baseret i koncernens hjemland Sverige, men bliver skrevet på engelsk.  Ligesom det trykte Bonnier-magasin 'Style By', der er baseret på den svenske modeblogger Elin Kling, udspringer C mode også af en modeblog, der skrives af Caroline Blomst. Ugemagasinet omhandler mode og skønhed og giver mulighed for at shoppe via links i magasinet.
MediaWatch

Bonniers nye Ipad-magasin C Mode er en del af koncernens nye digitale udgiversatsning Boom Publishing, skriver Bonnier i en pressemeddelelse. Det er baseret i koncernens hjemland Sverige, men bliver skrevet på engelsk. 

Ligesom det trykte Bonnier-magasin 'Style By', der er baseret på den svenske modeblogger Elin Kling, udspringer C mode også af en modeblog, der skrives af Caroline Blomst.

Ugemagasinet omhandler mode og skønhed og giver mulighed for at shoppe via links i magasinet.

"Vi startede Boom som en form for udgiver-drivhus, hvor vi kunne udvikle digitale brands uden for de titler, vi har på print," siger Peder Bonnier, digital chef på svenske Bonnier Magazines i en pressemeddelelse. Det skal give koncernen mulighed for at eksperimentere med magasinmulighederne på tablets, når det gælder teknik såvel som indhold, frekvens og forretningsmodeller.

C Mode bliver lanceret på Android senere på efteråret. Det kan købes via App Store for 99 cents for et eksemplar og 2 dollar og 99 cents for en måneds abonnement, oplyser minonline.com.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også