Datanørder kan boltre sig i sjove og nyttige fakta fra 190 lande i en ny applikation fra the Economist. App'en får blandt andet ros for sin interface, muligheden for at lave bogmærker og for at dele informationer såsom en quiz via mail eller på Facebook , skriver minonline.com, der til gengæld kritiserer søgefunktionen.
MediaWatch
Datanørder kan boltre sig i sjove og nyttige fakta fra 190 lande i en ny applikation fra the Economist. App'en får blandt andet ros for sin interface, muligheden for at lave bogmærker og for at dele informationer såsom en quiz via mail eller på Facebook , skriver minonline.com, der til gengæld kritiserer søgefunktionen.
"Alt i alt er app'en dog et handy værktøj til politik-elskeren, journalisten og eksperten der vil ahve en let og hurtig adgang til den type informationer, som engang blev sendt til os i massive udgivelser og telefonbogslignende faktabøger," skriver minonline.com.
- TBH
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.
For sjette år i træk kunne Bauer Media sidste år præsentere et overskud på over 40 mio. kr. Direktør ryster ikke på hånden med digitale investeringer, selvom væksten her går langsommere end ventet.