US-magasiner i annoncevækst

15 ud af 27 amerikanske modemagasiner har flere annoncesider i dette års septemberudgave sammenlignet med sidste år. Det skriver minonline.com, som har lavet en opgørelse over de største annonceslugere blandt de glittede titler. Septemberudgaven af modemagasinerne er spækket med efterårsmoden og er typisk det mest annoncetunge og bedst sælgende magasin på året.
MediaWatch

15 ud af 27 amerikanske modemagasiner har flere annoncesider i dette års septemberudgave sammenlignet med sidste år. Det skriver minonline.com, som har lavet en opgørelse over de største annonceslugere blandt de glittede titler.

Septemberudgaven af modemagasinerne er spækket med efterårsmoden og er typisk det mest annoncetunge og bedst sælgende magasin på året.

På førstepladsen er Vogue med 49 flere annoncesider end i 2010, mens Marie-Claire og People StyleWatch har øget deres antal med 30 og 29 sider.

Ser man på minonline.com's opgørelse af annoncesider, der går tilbage til før-kriseåret 2007, er det slående, hvor mange annoncesider der er gået tabt siden. Vogue har således slanket annoncesiderne fra 727 til 584 i år.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også