Berlingske Media skruer op for Bilen

Berlingske Media opgraderer magasinudgivelsen 'Bilen – Auto Bild', der fremover skal udkomme hver torsdag i stedet for hver anden. Samtidig bliver websitet bilen.dk relanceret og en digital version af magasinet, som Berlingske Media har udgivet på licens siden 2009, til Ipad er også på vej.

Berlingske Media opgraderer magasinudgivelsen 'Bilen – Auto Bild', der fremover skal udkomme hver torsdag i stedet for hver anden. Samtidig bliver websitet bilen.dk relanceret og en digital version af magasinet, som Berlingske Media har udgivet på licens siden 2009, til Ipad er også på vej.

”En større analyse af vores kunders ønsker og behov gennemført i foråret viste et behov for endnu flere bilnyheder og biltests. Den interesse har vi valgt at imødekomme ved at lægge vores bilmagasin om til ugebladsdrift og samtidig relancere websitet Bilen.dk. Læserne får dermed flere nyheder fra bilernes verden, flere biltests, mere viden og endnu flere tips til det at være bilejer,” siger Nina Rølle, redaktionschef for Berlingske Magasiner, i en pressemeddelelse.

Berlingske Media har indledt et tæt samarbejde med Bilzonen om driften af bilen.dk i forbindelse med relanceringen.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også