Royalt bryllup boostede avissalg

Flere britiske aviser fik lørdagen efter fredags-brylluppet mellem prins William og Catherine Middleton en oplagsfremgang på 25 pct. sammenlignet med lørdagen før brylluppet, skriver guardian.co.uk. The Guardian kom op på en halv million solgte aviser om lørdagen, mens the Times nåede et salg på omkring 700.000, mens avisen the Independent måtte nøjes med en vækst på ti pct. eller et oplag på i alt 230.000.
MediaWatch

Flere britiske aviser fik lørdagen efter fredags-brylluppet mellem prins William og Catherine Middleton en oplagsfremgang på 25 pct. sammenlignet med lørdagen før brylluppet, skriver guardian.co.uk.

The Guardian kom op på en halv million solgte aviser om lørdagen, mens the Times nåede et salg på omkring 700.000, mens avisen the Independent måtte nøjes med en vækst på ti pct. eller et oplag på i alt 230.000.

De fleste landsdækkende britiske dagblade havde særlige bryllupstillæg om lørdagen.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også