NY Times starter filmklub

For den nette sum af 100 dollar årligt kan amerikanere melde sig ind i The New York Times filmklub, der er seneste skud på stammen af avisens utraditionelle indtægtsstrømme.
MediaWatch

Filmelskere i New York og Los Angeles kan for 100 dollar årligt blive en del af New York Times filmklub, der dels giver adgang til digitaliserede udgaver af filmklassikere samt to årlige premierer efterfulgt af diskussioner med filmens skuespillere, journalister fra avisen samt filmeksperter, skriver minonline.com.

Filmklubben er det seneste bud på, hvordan en avis kan kapitalisere på sit brand og øge loyaliteten blandt læserne. Men den er også en marketingmulighed for sponsorer.

Første filmtilbud fra avisen er en visning af den digitalt restaurerede version af 'The Godfather' fra 1972.

Også nyhedsmagasiner som The Economist og The Atlantic er begyndt at tilbyde konferencer, hvor læserne kan møde deres højtprofilerede redaktionelle medarbejdere.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også