Auroraprisen til Mensch

Reklamebureauet Mensch løb med fire ud af seks priser, da Jyllands-Postens uddelte Auroraprisen for 40. gang.

Jyllands-Posten uddelte i dag reklameprisen, Auroraprisen, i København. Det skriver dagbladet i en pressemeddelelse.

Ud af seks kategorier vandt reklamebureauet Mensch, der har direktør Frederik Preisler (foto) i spidsen, de tre og blev samtidig vinder af den overordnede pris, Auroraprisen 2010.

Mensch vandt hovedprisen for en kampagne for Politiken Plus.

Auroraprisen er en af Danmarks ældste reklamepriser og gives som en udmærkelse til annoncører og reklamebureauer, der har skabt dagblads- og magasinannoncer på et højt kreativt niveau.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også