Nyt it-medie fra IDG
IDG, der udgiver Computerworld og PC World, lancerer i dag et nyt online medie henvendt til it-folk i mindre virksomheder.
Det nye medie, PC World Business Center, retter sig mod mindre virksomheder fra 1-20 ansatte, og skal hjælpe it-ansvarlige i små virksomheder.
”Den teknologiske udvikling, vi har set de sidste fem år betyder, at selv små virksomheder nu har adgang til værktøjer og løsninger, der gør dem i stand til at drive virksomhedens it, som var den en stor virksomhed – men mere enkelt og på et meget mindre budget” siger IDG’s chefredaktør Line Ørskov i en pressemeddelelse.
PC World Business Center vil især skrive om, hvordan it kan understøtte opgaverne omkring kundehåndtering, regnskab, marketing, human ressource og e-handel, ser på hardware og telefoni.
Modersitet PC World har eksisteret online i 14 år, og halvdelen af sitets trafik stammer fra BTB-segmentet.
Dermed fødes det nye site med over en million sidevisninger om måneden, påpeger IDG’s administrerende direktør Søren Quietsch, der er stolt over at IDG nu dækker hele it-beslutningstager-spektret: