Berlingske lancerer tilbuds-site

En tur i spa til halv pris. Med det tilbud lancerer Berlingske Media i dag sitet sweetdeal.dk.

En tur i spa til halv pris. Med det tilbud lancerer Berlingske Media i dag sitet sweetdeal.dk.

"Sweetdeal er en idé og et site, vi har meget store forventninger til, da lignende sites på rekordtid har opnået enorm succes i udlandet. Vi har en naturlig forventning om, at vi, gennem koncernens daglige kontakt med 2,6 mio. danskere, har ganske gode muligheder for at få samlet meget store grupper af danskere, som har fælles interesse i at opnå sweetdeals sammen," siger koncernchef Lisbeth Knudsen, Berlingske Media, i en pressemeddelelse.

Sitet har ikke redaktionelt indhold, men rummer alene dagens tilbud, som et vist antal deltagere skal melde sig til for at få del i. Derfor opfordres brugerne til at udbrede budskabet - eller rettere sagt tilbuddet - f.eks. via Facebook.

Dermed adskiller konceptet sig også fra Jyllands-Postens tilbuds-site, spot.dk, der også formidler tilbud på forbrugsgoder. Her er rabatten dog ikke afhængig af antal købere.

Sweetdeal lanceres og markedsføres i første omgang i København og Århus, men skal på sigt målrettes alle større danske byer, skriver Berlingske Media. Ifølge meddelelsen skal konceptet også rulles ud i andre Mecom-divisioner de kommende måneder.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også