PopFM lanceres før planlagt

PopFM - Berlingske Media og SBS Radios fælles radio - er klar til at tage konkurrencen op med DR's P4 om godt én måned.

Det sker med et musikformat, der ligner P4's, og med en målgruppe, der hedder de 35-55-årige.
Per Fanefjord Laursen

PopFM - Berlingske Media og SBS Radios fælles radio - er klar til at tage konkurrencen op med DR's P4 om godt én måned.

Det sker med et musikformat, der ligner P4's, og med en målgruppe, der hedder de 35-55-årige.

"Vi forventer, at Pop FM går i luften i sidste halvdel af september," fortæller radioens direktør Per B. Jørgensen, der udtaler sig for første gang om projektet, til radionyt.com.

Han vil ikke ud med en præcis on-air dato.

Per B. Jørgensen ser gerne, at radioen kan komme i luften lidt før end planlagt, men først omkring den 1. september vil startdatoen blive afsløret.

Per B. Jørgensen oplyser, at man i øjeblikket er i fuld gang med at ansætte medarbejdere og indrette studier i SBS Radios lokaler på Magstræde i det indre København.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også