Berlingske får ny digital annoncechef

Berlingske Media opruster med en ny profil på det digitale annonceområde.

Anders Høgh Laursen, 37, afløser efter sommeren Mette Bove-Nielsen som digital annoncechef, der som digital direktør har haft stillingen midlertidigt.

Anders Høgh Laursen kommer fra mediebureauet Mediaedge:cia, hvor han har arbejdet i 11 år, senest som Chief Digital Officer med ansvar for bureauets digitale strategi og aktiviteter.

Berlingske Media opruster med en ny profil på det digitale annonceområde.

Anders Høgh Laursen, 37, afløser efter sommeren Mette Bove-Nielsen som digital annoncechef, der som digital direktør har haft stillingen midlertidigt.

Anders Høgh Laursen kommer fra mediebureauet Mediaedge:cia, hvor han har arbejdet i 11 år, senest som Chief Digital Officer med ansvar for bureauets digitale strategi og aktiviteter.

"Jeg ser virkelig frem til at arbejde sammen med Anders. Han er blandt de stærkeste og dygtigste kompetencer i branchen, så når vi ansætter ham, er der tale om, at Berlingske Media yderligere opgraderer og målretter indsatsen på det digitale annoncemarked," siger Anders Laursens kommende chef, annoncedirektør Søren Hyldgaard, Berlingske Media, i en pressemeddelelse.

Anders Høgh Laursen er uddannet cand.merc. i International Markedsføring fra Syddansk Universitet og har tidligere også arbejdet som account director i Egmont. Han er den anden profil, der forlader toppen af Mediaedge:cia inden for kort tid - i fredags kom det frem, at den ene af bureauets to direktører, Jan Nielskov, også stopper i virksomheden.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også