MediaWatch

PFA sponsor for Koncerthuset

DR's Koncerthuset har indgået sin første sponsoraftale med erhvervslivet - målet er at finde yderligere fire sponsorer.

DR har netop indgået en treårig aftale med PFA Pension om et såkaldt koncerthussponsorat. Det sker som et led i DR's startegi om at finde i alt fem sponsorer til Koncerthuset - to hovedsponsorer og tre såkaldte koncerthussponsorer.

"Vi synes, at vi har nogle fantastiske rammer at tilbyde vores koncertgæster, men i ligeså høj grad dansk erhvervsliv. Vi glæder os over at kunne byde PFA velkommen som Koncerthusets første sponsor, og ser frem til et godt og frugtbart samarbejde," siger DR's musikchef Leif Lønsmann i en pressemeddelelse.

Koncerthusgængerne vil komme til at mærke sponsoratet ved, at firmaets logo kommer på programmerne, og ved at firmaet kan associere sig med Koncerthuset. Derudover vil PFA Pension blandt andet kunne bruge Koncerthuset til møder og kundearrangementer.

Koncerthuset kan have sponsorer, fordi det er såkaldt indtægtsdækket virksomhed under DR og drives på kommercielle vilkår.


- LR

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs