Stjerner udvider deres brand

Det er ikke længere nok at være lækker på den røde løber eller at være med i film og serier, der hitter. Hollywood-stjernerne udvider deres personlige brand på nettet.
MediaWatch

Skuespilleren Gwyneth Palthrow har siden 2008 dyrket sit eget univers og værdier på sitet Goop. Nu får hun selskab af 'Desperate Housewives'-seriens Teri Hatcher, der står bag sitet 'Get Hatched - A chicks guide to life'. Det skriver guardian.co.uk.

Sitet bliver lanceret i maj i samarbejde med Disney Family.com

Gwyneth Palthrows site er blevet udstillet af flere medier såsom The Daily Beast og Esquire, og på YouTube florerer videoer, der gør grin med skuespillerinden som livsstilsguru.

Ifølge guardian.co.uk får Teri Hatcher-sitet mere kant og vil blandt andet indeholde et talkshow med både kendte mennesker og almindelige kvinder som gæster.

"Jeg vil føre en intim samtale med folk. Der bliver ikke noget publikum, ingen pr-folk. Det her handler ikke om at promovere din næste film. Det handlerom naturlige samtaler," sagde Teri Hatcher i forbindelse med at nyheden om sitet blev lanceret.

- TBH
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også